Leveringsinformatie
Voor de levering van uw bestelling wordt beroep gedaan op de diensten van een externe pakketdienst GLS (gls-group.eu/BE/en/home). De totale kostprijs van de levering wordt tijdens de afhandeling van uw bestelling toegepast op het totaal bestelbedrag en zichtbaar voor de koper tijdens de checkout. De verantwoordelijkheid voor het verzenden van uw bestelling ligt bij de pakketdienst en Koffie Kàn kan op geen enkele manier verantwoordelijk gehouden worden voor het niet of niet-tijdig leveren van uw bestelling. Zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt de klant een verzendbevestiging via mail. Op dit moment is de bestelling voor Koffie Kàn volledig afgerond. Track & trace gegevens zijn onder voorbehoud en enkel van toepassing indien de Klant een emailadres opgaf. De opgegeven levertermijnen zijn steeds een indicatie. Koffie Kàn kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade veroorzaakt door niet tijdige levering. Koffie Kàn is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of schade gedurende de verzending.
Onze koffie wordt franco geleverd binnen België en naar Nederland vanaf 3kg of 12 pakjes. Voor toestellen of accessoires met een verkoopprijs lager dan €60 wordt een vaste transportprijs van €7,50 gerekend.
Contacteer ons gerust om het transport naar andere landen te weten.
Artikelen besteld via deze webwinkel worden geleverd in België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Luxemburg, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Hongarije, Tsjechië, Polen, Slovakije, Slovenië.
Tenzij anders overeengekomen of uitdrukkelijk anders bepaald, worden de goederen aan de woonplaats van de Klant geleverd binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling.
Elke zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkoming van een artikel of andere tekortkoming bij de levering, moeten door de Klant onverwijld worden gemeld aan Koffie Kàn.
Het risico wegens verlies of beschadiging gaat over op de Klant vanaf hij (of een door hem aangewezen derde partij, die niet de vervoerder is) de goederen fysiek in bezit heeft gekregen. Het risico gaat echter al over op de Klant bij levering aan de vervoerder, als de vervoerder van de Klant de opdracht heeft gekregen de goederen te vervoeren en deze keuze niet door de Koffie Kàn was geboden.
Indien een pakket in bewaring wordt genomen in een afhaalpunt wanneer de klant niet thuis was tijdens de aanbieding, is het de verantwoordelijkheid van de klant om het pakket tijdig af te halen. Indien het pakket niet wordt afgehaald en het retour komt naar Koffie Kàn, dienen opnieuw verzendkosten te worden betaald om het pakket alsnog te ontvangen.
Bestellingen die retour komen omwille van het niet tijdig afhalen in een afhaalpunt, kunnen niet geannuleerd worden en zullen dus ook niet terugbetaald worden.
Bij levering in België gelden er volumekortingen:
- Vanaf 3 kg: PORTVRIJ
- Vanaf 6 kg: korting van 5%
- Vanaf 9 kg: korting van 6 %
- Vanaf 12 kg: korting van 7 %
- Vanaf 15 kg: korting van 8 %
- Vanaf 18 kg: korting van 9 %
- Vanaf 21 kg: korting van 10 %
- Vanaf 24 kg: korting van 11 %
- Vanaf 27 kg: korting van 12 %
Ruilen of Retour sturen
Als u een verkeerd product bestelde, kunt u dit altijd ruilen. Ruilen gebeurt met gedeelde transportkosten. Om het product terug te sturen, vult u eerst het formulier in op de pagina Retourneren.
Daarna kunt u het te ruilen artikel in een envelop of doos terugsturen naar Koffie Kàn bvba, Kerkstraat 84 - 8420 Wenduine. Dit gebeurt op uw kosten.
Vermeld in een bijgaand briefje het bestelnummer en welke producten u in ruil wilt ontvangen. Indien de retourzending niet door de brievenbus past, geef dan uw pakketje af bij een postkantoor. Wij zullen de nieuwe producten naar u toesturen en nemen die transportkosten voor onze rekening.